25.2.12

Must Like This Page #1 : "BEAUTIFUL PLANET EARTH"

Page ni antara page yang aku suka. Gambar-gambar yang dishare boleh dikatakan best. Selalu update. Terasa nak pegi kat tempat tu. Juga terasa betapa hebatnya ciptaan Allah. Subhanallah.

Dalam negara ni pun aku tak habis pergi tengok. Apatah lagi tempat-tempat menarik yang page ni share yang datang dari seluruh dunia. Justeru marilah kita like page ni. Kalau yang takda facebook tu, save la bookmark page tu. Supaya hati akan terasa senang bila tengok gambar tu.

Aku pun tak faham sangat kenapa aku nak iklankan page tu kat sini. Mungkin ni tanda aku takda kerja. Tapi sebenarnya aku ada kerja. Banyakkk... "Memang, takda lelaki...blahblah..." Okay lagu ni tak seindah page ni.

Lihatlah sedikit gambar dan link page "BEAUTIFUL PLANET EARTH" ni.








3 comments:

  1. ok, sebenarnya aku mmg teruja gmbar ni dlm fesbuk. bile aku bukak rase mcm aku dalam nature tu sendiri. kihkihkih

    ReplyDelete